FORUM Stowarzyszenia PEMI

Forum o tematyce e-wszystkiego
Teraz jest 2018-01-16, 12:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2006-04-20, 21:45 
Offline
Administrator

Dołączył(a): 2006-03-26, 01:16
Posty: 102
Witam,
inicjując dyskusję na temat sposobu opisu oraz samego opisu procedur administracyjnych chciałbym przedstawić pierwsza wersje dokumentu opisującego wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Jest to opis przygotowany przez laika (czyli przeze mnie) w związku z tym proszę o wyrozumiałość i liczę na grad uwag który spowoduję, że zawartość dokumentu będzie przedstawiała 100% przebieg sprawy. Musze przyznać, że miałem z tym trochę problemów ponieważ w różnych instytucja niby ta sama sprawa a jednak jest załatwiania w trochę inny sposób. Co do celów, planów, sposobu publikacji nowych wersji opisów nie będę sie rozpisywał ponieważ są opisane we wstępie.

Zapraszam do lektury oraz zgłaszania uwag , pytan.

Przypominam, że każdy kto będzie chciał wdrożyć naszą bezpłatną e-SODE musi mieć opracowane procedury administracyjne bo bez tego nie da się wdrożyć żądnego systemu obiegu dokumentów

PS. opis przedstawia obieg dokumentów papierowych (obieg dokumentów elektronicznych pojawi się w drugiej kolejności)

PS. 2 dla tych którzy jednak nie przeczytali wstępu :) w załączniku mamy wersje (.doc) , (.pdf) oraz 1ródła schematu graficznego (.odg – czyli openoffice). Podobnie jak wszystko co produkujemy każde opracowanie które tu powstaje jest otwarte dla wszystkich i każdy może z nim robić co chce (użyć / zmienić/ skopiować na własne potrzeby).

Z poważaniem
Administrator Forum


Załączniki:
Komentarz: opis procedury administracyjnej
pa_002_001.zip [452.28 KiB]
Pobrane 2465 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2006-05-03, 18:55 
Offline
Administrator

Dołączył(a): 2006-03-26, 01:16
Posty: 102
Witam wszystkich,
w załączniku znajduje się spakowany plik zawierający opis procedury dla wniosku elektronicznego.

W pliku znajdują się przykładowe style XSL'owe oraz pliki XML (wniosku, odpowiedzi, poświadczenia odbioru, urzędowego poświadczenia odbioru). Jest to opis procedury na podstawie której został skonfigurowany przebieg sprawy w systemie demonstracyjnym. http://tsa.pemi.pl:8080/esodademo/ Oczywiście zawarte schematy XML są bardzo uproszczone i w wersji docelowej ulegną rozszerzeniu.

Załączony opis powstał na podstawie opisu przebiegu wersji papierowej.


Załączniki:
EA.002.001.zip [139.04 KiB]
Pobrane 2290 razy


Ostatnio edytowano 2007-04-21, 13:25 przez administrator, łącznie edytowano 2 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-05-15, 09:51 
Offline

Dołączył(a): 2006-05-04, 14:36
Posty: 4
Lokalizacja: Grzegorzew
W tej chwili wydrukowałem sobie algorytm przejść między stanowiskami. W wolnych chwilach będe na to patrzył. Przyznam, że podejście jest bardzo szczegółowe i takie powinno być. Mogę dorzucić swój głos na temat upraszczania przejść ponieważ niejednokrotnie jest tak że wniosek trafia bezpośrednio na stanowisko...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-05-15, 10:13 
Offline
Administrator

Dołączył(a): 2006-03-26, 01:16
Posty: 102
gener napisał(a):
Mogę dorzucić swój głos na temat upraszczania przejść ponieważ niejednokrotnie jest tak że wniosek trafia bezpośrednio na stanowisko...


Właśnie o to chodzi żeby otwarcie rozmawiać i wymieniać się własnymi doświadczeniami

Pozdrawiam i liczę na więcej uwag ------ a może nawet opis innej sprawy :) .... Po raz kolejny chciałabym przypomnieć że to Forum nie gryzie i każdy głos/ uwaga/ propozycja jest mile widziana


Pozdrawiam
Administrator Forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-10-18, 12:58 
Offline

Dołączył(a): 2006-10-18, 09:13
Posty: 1
Lokalizacja: TSZ
Witam,
Skorzystałem z wersji demo e-SODA i wypełniłem wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Punkt 3. Miejsce i adres zakładu głównego jest wymagany do uzupełnienia. Chciałbym zwrócić uwagę iż zgodnie z ustawą Prawo działalności gospodarczej
art. 7b ust 2
Zgłoszenie o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej powinno
zawierać:
1) oznaczenie przedsiębiorcy oraz jego numer ewidencyjny PESEL, o ile taki
posiada,
2) oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu przedsiębiorcy, a jeżeli stale wykonuje
działalność poza miejscem zamieszkania - również wskazanie tego miejsca i adresu zakładu głównego, oddziału lub innego miejsca, o którym
mowa w art. 11 ust. 1,

3) określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej zgodnie z
Polską Klasyfikacją Działalności (PKD),
4) wskazanie daty rozpoczęcia działalności gospodarczej.

także adres zakładu głównego nie zawsze jest podawany. Gdyby ktoś prowadził handel obwo1ny to nie podaje przecież adresów wszystkich placów na których ten handel prowadzi a podaje tylko adres zamieszkania.
Mam nadzieję że moja uwaga będzie pomocna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL