FORUM Stowarzyszenia PEMI

Forum o tematyce e-wszystkiego
Teraz jest 2018-01-17, 13:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2008-03-12, 11:57 
Offline

Dołączył(a): 2007-10-18, 11:54
Posty: 4
Lokalizacja: wlkp
Witam serdecznie,

chciałbym sie dowiedzieć czy jednostka administracji po wdrożeniu elektronicznej skrzynki, udostępnionej w ramach ePUAP, ma obowiązek zgłoszenia systemu do Krajowej Ewidencji Systemów Teleinformatycznych i Rejestrów Publicznych (Dz. U. nr 200, poz. 1655)?

Drugie pytanie: czy wdrażając jednocześnie system elektronicznego obiegu dokumentów urząd ma obowiązek również zgłosić taki system do Krajowej Ewidencji...?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2008-03-19, 08:34 
Offline

Dołączył(a): 2006-03-27, 20:49
Posty: 93
Lokalizacja: Warszawa
kogh napisał(a):
Witam serdecznie,
chciałbym sie dowiedzieć czy jednostka administracji po wdrożeniu elektronicznej skrzynki, udostępnionej w ramach ePUAP, ma obowiązek zgłoszenia systemu do Krajowej Ewidencji Systemów Teleinformatycznych i Rejestrów Publicznych (Dz. U. nr 200, poz. 1655)?
Pozdrawiam


Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Art. 20 pkt. 2 mówi:

Cytuj:
Podmiot publiczny, który używa systemu teleinformatycznego do realizacji zadan publicznych, jest obowiązany zgłosić do krajowej ewidencji dane obejmujące:

1) datę rozpoczęcia realizacji zadan publicznych przy pomocy systemu teleinformatycznego,

2) zadania publiczne, do których realizacji jest używany system teleinformatyczny, ze wskazaniem podstawy prawnej ich realizacji,

3) jednostkę organizacyjną używającą systemu teleinformatycznego,

4) opis techniczny systemu teleinformatycznego,

5) wskazanie, które z podanych w zgłoszeniu danych podlegają ochronie jako informacje niejawne lub inne tajemnice ustawowo chronione, w jakim zakresie i na jakiej podstawie prawnej

- w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji zadan publicznych przy pomocy systemu teleinformatycznego lub zmiany wyżej określonych danych.




Pada ważne sformułowanie: "Podmiot publiczny, który używa systemu teleinformatycznego ...".

Moim zdaniem, należałoby taki użytkowany system zgłosić.

Jestem ciekaw jaka jest opinia na ten temat MSWiA.


Co do drugiego pytania, nie ma raczej żadnych wątpliwości.

System obiegu dokumentów wspomaga codzinną pracę urzędu - przyjmowanie, obieg dokumentów, wydawanie dokumentów. Jeśli tak, to taki system wspomaga realizację zadan publicznych.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL